pixiv has updated the Privacy Policy as of May 28, 2024.Revision history

Welcome to pixiv

pixiv is the premier online artist community where members submit illustrations, manga, and novels or browse work created by others. Join the millions that make up the pixiv community.You can also access pixiv with your mobile phone.

It's just a few simple steps!

Register for a FREE pixiv account!

Enhance your pixiv experience!

AI-generated Novels Ranking

わんだふるぷりきゅあ!×爆上戦隊ブンブンジャー 後編/KKKの小説
4,428 characters
高専寮母はハイカラさん【ゲ謎&呪術廻戦】/空夜 時音の小説
2,557 characters

水木ポジションのはいからさん 【鬼太郎誕生 ゲゲゲの謎】 そして、呪術廻戦とクロスオーバーです。 呪術廻戦キャラとの話も描こうと思っているので、落ちのコメントもいただけると嬉しいです。 コ...

お嬢様暴走族/くまがた商店の小説
4,420 characters

巷を騒がす暴走族。しかし彼らには秘密があった。そしてその秘密がばれたことで、思わぬ展開になる。

ヨジャドルババ抜きロワイヤル/くまがた商店の小説
6,142 characters

この話、ある人にはいい話に聞こえますし、ある人にはとても怖い話に聞こえます。 ヨジャドルとは韓国の女子アイドルのことらしいです。しらんけど。

熊方久子 初めの物語/くまがた商店の小説
5,172 characters
次元大戦 終滅の士徒 序章編設定集/SINSUKEの小説
5,660 characters

序章編の設定集です!! イラストは次元大戦シリーズの生みの親であるポコ太様に描いていただきました!!

第2章 勇太編 その1/HIROの小説
2,937 characters

第2章は勇太がメインとなります。これ以降は登場人物がメインとなる話になるので、楽しみにして下さい。注)この話はフィクションである思想を批判に捉える様な話が存在すると思いますが、特定人物や団体...

天使と悪魔 16/悪魔のあーちゃんの小説
750 characters

短いのは許して でも短い方が見やすいだろ? チャプター2すぐ作るから許してね